El padró municipal és el registre que acredita la residència al municipi i al domicili habitual d’un ciutadà a tots els efectes administratius. Tota persona que visca a Espanya està obligada a inscriure’s en el padró del municipi on resideix habitualment. Qui visca en diversos municipis s’haurà d’inscriure únicament en aquell en què residisca més temps a l’any.
Les persones menors d’edat no emancipades i les majors d’edat incapacitades tindran el mateix veïnatge que els progenitors que en tinguen la guarda i custòdia, o les persones representants legals si no en tenen, llevat d’autorització per escrit d’aquests per a residir en un altre municipi.
En el cas que l’alta per canvi de residència siga de diverses persones interessades, hauran de signar manualment en el full d’inscripció i adjuntar el FULL D’AUTORITZACIÓ omplert i signat degudament (de forma manual), per totes les persones majors de 16 anys que residisquen al domicili.
Telemàtica
El ciutadà o la ciutadana pot presentar la sol·licitud en la seu electrònica de l’Ajuntament de Moncada (sede.moncada.es).
AQUEST TRÀMIT REQUEREIX SER SIGNAT DE MANERA ELECTRÒNICA. Per favor punxe ACÍ I LLIJA AQUEST DOCUMENT de requisits técnirequisits tècnics abans d’iniciar la tramitació.
Presencial
El ciutadà o la ciutadana podrà presentar la sol·licitud en les oficines del Registre de l’Ajuntament o qualsevol altra de les que preveu l’art. 16.4 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
La sol·licitud de cita prèvia es pot tramitar en l’enllaç punxeu ACÍ (enllaç sol·licitud de cita prèvia)
Positiu
3 mesos
SÍ