La reclamació de consum és una petició que fa una persona consumidora o usuària a una empresa, establiment mercantil, o a un professional, per obtindre la reparació d’un mal, la prestació d’un servei de manera correcta, la devolució de quantitats o la rescissió d’un contracte i/o anul·lació d’un deute. Va dirigit a les persones consumidores o usuàries de Moncada.
Telemàticament
El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Moncada (sede.moncada.es), utilitzant els models normalitzats.
Presencial
El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es pot consultar l'horari de l'OAC en www.moncada.es.
El model normalitzat de sol·licitud es troba en l'apartat DOCUMENTACIÓ.
3 mesos
Sí