Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MONCADA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MONCADA

S899-OMIC. Reclamació de consum

Escut de AJUNTAMENT DE MONCADA
Seu Electrònica > S899-OMIC. Reclamació de consum

S899-OMIC. Reclamació de consum

Mediació o trasllat de queixes i reclamacions

La reclamació de consum és una petició que fa una persona consumidora o usuària a una empresa, establiment mercantil, o a un professional, per obtindre la reparació d’un mal, la prestació d’un servei de manera correcta, la devolució de quantitats o la rescissió d’un contracte i/o anul·lació d’un deute. Va dirigit a les persones consumidores o usuàries de Moncada.

requisits

  • Quan el consumidor té el domicili a Moncada
  • Quan el consumidor resideix fora del terme municipal, però l'empresa resideix a Moncada.

documentació a aportar

  • Model instància (sols en cas d'entrega presencial)
  • Full de reclamacions
  • Documentació del contracte: factures, tiquets, pressupostos, fulles informatius, publicitat, fotografies, instruccions, documents de garantia, mostres, etc.

formes de presentació

Telemàticament

El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Moncada (sede.moncada.es), utilitzant els models normalitzats.

Presencial

El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es pot consultar l'horari de l'OAC en www.moncada.es.

El model normalitzat de sol·licitud es troba en l'apartat DOCUMENTACIÓ.

normativa

  • Llei 1/2011, de 22 de març, de la Generalitat Valenciana, de l'Estatut de consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana.
  • RD Legislatiu 1/2007 de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries.
  • Llei 2/1987, de 9 d'abril, de l'Estatut de consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana.
  • Decret 77/1994, de 12 d'abril, del Govern Valencià, pel qual es regulen els fulls de reclamacions dels consumidors i usuaris de la Comunitat Valenciana.

termini de resolució

3 mesos

Fi a la via administrativa

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MONCADA - P4617300A
Major, 63
46113 Moncada València
Precarga de imagen Precarga de imagen