Certificat que acredita que una persona ha participat en un procés selectiu per a cobrir un lloc de treball determinat de l’Ajuntament de Moncada i indica si ha superat tot el procés selectiu o bé una part de les proves selectives efectuades. El tràmit el pot sol·licitar qualsevol persona física que haja participat en un procés selectiu convocat per aquest ajuntament.
Telemáticament
El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Moncada (www.moncada.es) , utilitzant els models normalitzats existents en carpeta ciutadana.
Presencial
El ciutadà podrà presentar la seua sol·licitud en les oficines de registre de l'Ajuntament o qualsevol altra de les previstes en l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Es pot consultar l'horario de la OAC en www.moncada.es
El model normalitzat de sol·licitud es troba en l'apartat DOCUMENTACIÓ
Més información en el següent enllaç:
http://www.moncada.es/va/page/pagaments-telematics
Reial decret 1777/1994, de 5 d'agost, d'adequació de les normes reguladores dels procediments de gestió de personal a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic i Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.